Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęczycy

ul. Przedrynek 2, 99-100 Łęczyca

 

3.Nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw świadczeń rodzinnych

 

  1. Nazwa i adres pracodawcy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęczycy,
                                                       99 – 100 Łęczyca, ul. Belwederska 69

 

  1. Stanowisko: podinspektor– 1 etat

 

  1. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. wykształcenie co najmniej średnie,
  4. wymagany minimum trzyletni staż pracy w świadczeniach rodzinnych,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na oferowanym stanowisku,
  7. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  8. bardzo dobra znajomość obsługi programów MS Office  (Excel, Word),
  9. znajomość ustaw: o świadczeniach rodzinnych, o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, „Za życiem”, o pracownikach samorządowych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, o ochronie danych osobowych,
  10. znajomość programów do obsługi świadczeń rodzinnych, o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, o pomocy osobom uprawnionym do alimentów,
  11. znajomość podstaw merytorycznych działalności ośrodków pomocy społecznej  w zakresie niezbędnym do pracy na stanowisku (w tym podstawowych informacji z ustawy o pomocy społecznej, o samorządzie gminnym oraz o finansach publicznych).

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość programów niezbędnych do obsługi sprawozdań (CAS),
  2. komunikatywność, wysoka kultura osobista,
  3. umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawa oraz analizy dokumentów,
  4. umiejętność organizowania pracy własnej oraz pracy w zespole,
  5. odpowiedzialność, samodzielność, inicjatywa, rzetelność,
  6. znajomość obsługi urządzeń biurowych.

 

  1.  Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  1. prowadzenie postępowań zmierzających do ustalenia uprawnień do świadczeń rodzinnych na podstawie ustawy o świadczeniach rodzinnych, w tym m. in.:

a) udzielanie informacji osobom zainteresowanym,

b) przyjmowanie wniosków wraz z wymaganą dokumentacją,

c) rejestrowanie spraw,

d)sprawdzanie wniosków pod względem formalnym, pozyskiwanie brakujących dokumentów od wnioskodawców lub odpowiednich urzędów zgodnie z właściwością,

e) przygotowywanie projektów decyzji,

f)sporządzanie comiesięcznych list wypłat, przelewów świadczeń rodzinnych,

g)weryfikacja uprawnień do świadczenia po zgłoszeniu przez świadczeniobiorcę zmian, na podstawie zgromadzonej dokumentacji,

h) prowadzenie postępowań w zakresie nienależnie pobranych świadczeń,

  1. sporządzanie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw, w tym sporządzanie zapotrzebowania na środki finansowe,
  2. wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa i wynikających z poleceń lub upoważnień p.o. Kierownika Ośrodka.

 

  1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
  1. Miejsce pracy: siedziba Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy, ul. Belwederska 69, 99 – 100 Łęczyca (pierwsze piętro, budynek nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych),
  2. Stanowisko pracy: stanowisko związane z pracą przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie i wykorzystywaniem innych urządzeń biurowych, kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami,
  3. Rodzaj pracy: praca biurowa,
  4. Wymiar czasu pracy: umowa o pracę  - pełen etat,
  5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Łęczycy w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

 

  1. Wymagane dokumenty:

1. list motywacyjny,

2. życiorys – curriculum vitae,

3. kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem, zaświadczenie z zakładu pracy potwierdzające zatrudnienie na wymaganym stanowisku),

4.kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

6. oświadczenie kandydata:

  1. o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  2. o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  3. o posiadaniu obywatelstwa polskiego oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  4. o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zatrudnienia na stanowisku, na które prowadzony jest nabór,

7.inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

8.dokument potwierdzający niepełnosprawność (jeżeli kandydat taki posiada, poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),

 

  1. Składanie dokumentów:

1. Miejsce składania dokumentów: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łęczycy ul. Belwederska 69, 99-100 Łęczyca, pokój nr 2,

2. Ostateczny termin składania dokumentów: 26 kwietnia 2021r. do godz. 14:00; oferty, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

      3. Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z podpisem; „Nabór na wolne   stanowisko urzędnicze do spraw świadczeń rodzinnych”.

      4. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej.

5. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.

6. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu przechowywane będą zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

7. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi z wolnym stanowiskiem, określonymi w ogłoszeniu o naborze.

 

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Łęczycy, Biuletynu Informacji Publicznej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łęczycy oraz na tablicy informacyjnejw Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Łęczycy.

          Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych ( tekst jednolity: Dz. U. z 2018r., poz. 1000 ze zm.), zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ( tekst jednolity: Dz. U. z 2019r., poz. 1282).     

 

Załączniki:

Informacja o wynikach naboru

Utworzono dnia 29.04.2021, 14:53

Informacja

Utworzono dnia 27.04.2021, 10:08

Oświadczenie I

Utworzono dnia 16.04.2021, 13:39

Oświadczenie II

Utworzono dnia 20.04.2021, 12:14

Informacje

Liczba wyświetleń: 301
Utworzono dnia: 16.04.2021

Historia publikacji

  • 29.04.2021 14:53, Administrator
    Dodanie załącznika: Informacja o wynikach naboru
  • 27.04.2021 10:08, Administrator
    Dodanie załącznika: Informacja
  • 20.04.2021 12:15, Administrator
    Edycja załącznika: Oświadczenie II